mirayybebek kızlar kızımın doğum gününe az kaldı konsept olarak unigon düsünüyorum sizce baska ne önerirsiniz 😌
Waffle mirayybebek Kırmızı başlıklı kız konseptini çok beğeniyorum ben ayrıca Taşdevri konsepti nde çok beğeniyorum bakmanızı tavsiye ederim 🌺
Lina1205 mirayybebek tesekur ederim canım benimde son dakika oldu ben toplu bir siteden aldım herşeyiyle kendim uğraştım 😍
Waffle mirayybebek Evet çok güzel oluyor küçük bir sepete elmalar falan koyup o şekilde fotoğraflar çekebilirsiniz 🌸😊
Prensesannesi28 [url=https://www.hizliresim.com/o8gcljb][img]https://i.hizliresim.com/o8gcljb.jpg[/img][/url] Ben konsept yapmadım böyle bişey düşündüm
mirayybebek Prensesannesi28 ay cok güzel elbisesine özellikle bayıldım biz cafe tutmayı düşünüyoruz ama bakacaz duruma göre
Moomm Kızıminda doğum günü cuma günü yani 18 i bende yıldız konsepti hazırladım kizim gökyüzü aşığı 😊