Bal_yanak ben oğlum 3 aylıkken oldum malesef bebeğimede geçti illet 6 gün hastanede yattık ateşi düşüp düşüp çıkıyordu sorun çıkmadı şükür emzirmeyi bırakma sakin buluttaki antikorlar sütten bebeğe geçiyor ve hastalıkla savaşması daha kolay oluyor bol bol meyve sarımsak yoğurt tüket çok geçmiş olsun