muazmrv Canım benim oglumda 3 ay 5 günlük normal .tükrük bezleri gelişiyor ondan akıyor ısırması normal.kizim da 3 ayıkken öyleydi ben de sandim diş ama 9 aylıkken diş çıkardı.Simdi aynisini oğlum da yapiyor okumuştum biryerdne normal canim ellerini agzina da koyuyordur simdi