Doğum yapalı 5 buçuk ay oldu, emzirmiyorum da benim dökülmelerim her geçen gün daha da artıyor ve saçlarım sürekli düğüm düğüm. Hamileyken ferro sanol un yanında bir de multi vitamin kullanıyordum. Tekrar kullanmak istiyorum alıp fakat Bi bağımlılık olur mu İlaçlara karşı bilemiyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz?