Dün gece post açmıştım ateşle alakalı ateşi düşmedi sabah hastaneye gittik kan inda viral enfeksiyon var dedi doktor sadece calpol vereceksin dedi antibiyotik gerekli değilmiş. Böyle bi durum basina gelen varmi napmam lazım neler yaptınız yardımcı olur musunuz😥😥