Browni_61 5 ay 13 günlük bebegim koltuktan düştü mutfaga gitmistm geldigmde yerde jalinin ustunde yan yatiyodu ağlamadı kafadinda veua vucudnds bisey yok.Napmaliyim doktora goturmeliyim hemn yoksa takipli etsem.Yarik saat olmustr düşeli
pogacayanakli_aylamm Browni_61 endişelenmeyin. 2 saat uyutmayn. Kusma, bayılma, gözde kayma, vb olursa gidersiniz. Halinin üstüne düşmüş hem inşallah sorun olmaz. 50 cm den yukarı değilse hiç endişelenmeyin. Yinede gozlemleyin
Papatyaninannesii Browni_61 canım fıskırarak kusma gözlerde kayma tepkisizlik kulaktan kan gelmesi olursa dr git canım ama genel durumu iyise sıkıntı olmaz Allahın izni ile
esmirna16 Browni_61 2-3 ay sonra emeklemeye kalkmaya başlasin ne düşüşler oluyor… Valla fenalık geldi bu çocuğun düşmesinden. Geçmiş olsun takip edin fışkırarak kusma bir de bingildaginda şişme gibi belirtiler varsa doktor gelin demizti bize..
Browni_61 esmirna16 yok öle bisey olmadi aglamadi da düştüğünde bn yanina gelince gordm yerde yatiyodu oyuncagi vardi yerde hla onu almya calisiyodu
Alanbebek Browni_61 korkma canm canı acısa mutlaka aglardı kusma vs yoksa birsey olmaz birde 2 saat uyutma
Browni_61 Alanbebek 2 saat oldu smdi uyutucam aglamadi evt bn balkona patates almaya çıkmıştım bide bezini cope attim köşe takimni vardi o L kisminn döndüğü uca yatiriyorudum hep donse bile L dönüş kismindaki o araya yatirdgmda donse bile Dier parcaya geciyodu yani dusme ihtimali yokru surkli öle yatiyodu nals yapti anlamadim geldgmde yerdeydi agalmadi oyuncagi vrdi onu almya çalışıyodu yani gormesm orda ole yatrmis
Sln20 Browni_61 Bir şey olacağını sanmıyorum yine 1 saat kadar daha takip edin isterseniz. Ağlamadıysa zaten bir yerini vurmamıştır kötü de düşmemiş herhalde korkup ağlardı yoksa.
Sinemmmmm Browni_61 yuksek degilse takip edin uyutmayin 2 saat baktiniz normalden farkli bi durum var acile goturun direk
Browni_61 Sinemmmmm 35 cm yuksekti koltuk uyutmadim 2 saat yeni uyanmisti zaten durdu 2 2.5 sat snra uyudu
Drysrht Browni_61 canım bnmki 8 aylık dün gece koltuktan düştü içim gecmiş yüz üstü çakılmış dönerken ağladı kusma gözlerde kayma şuur kaybı olmadıgım sürece sorun yok dr a sırdum
Browni_61 Drysrht Normaldi oyandm güldü falan kusma faln olmadi 2 2.5 saat sonrs uyuyttm suan uyandi biseyi yok gbi.Düştüğünde ağlamadı zatn ben iceri girince gördüm yerde yatiyodu bn gordugmde yan yatiyodu ama nasl düştü bilmiyorum.Baktm hemm kafasinda faln kizariklik bisy görmedim yuzndede bisy yok halinin üstüne düşmüş koltuguda olctm 35 cm yüksekliği.Normlde hep orda yatrdi bisy olmuyodu çünkü L koltuk oldugu icn o L kisminn dönen kismina yani v olan dönum kosesine kmyatiriuodm donse bile koltugun dier kismina dono gitmis oluyodu nasil yaptiysa asa dogru kayp bosluga gelmiş ordads donunce düştü galiba
Browni_61 Sinemmmmm Bundan sonra bisey olurmu aksmdn beri degsik bisey göremedim.Kusma falnda olmadi çok şükür.Sert düşmedi galiba aglamadi çünkü kendim gelip gördüm.
Sinemmmmm Browni_61 olmaz canim benim kizim da yataktan dusmustu ama 2 saat gozlemledim birsey olmadi sizinkine de olmaz insallah