Mom622626 Corona testi yaptırdım bugün e nabızdan bak sonuca dediler ama barkod numarası istiyor, barkodda hasta numarası yazıyor sadece. Şimdi barkod numarasıyla hasta numarası aynı şeymi? Birde bu numarayı girince kayıt bulunamadı diyor bu ne demek?
bir_anne48 Mom622626 e-nabız uygulamasını açıp tahlillerimi açıyorsunuz en üstte covid test sonucu yazar orayı açıyorsunuz en son da