60 günlük bebeğimi saat 8 gibi banyo yaptırıp yatıyorum. Sallamaya alışmasın diye sallamıgorum tabi uyuması 9 buçuk bazen 10 oluyor. Gece 2 ye kadar güzel uyuyor. Emzriyorum. Gazını çıkarmaya çalışıyorum ama uyuduğu için çok yapamıyorum 1 saat sonra kıcranmaya başlıyor uyanmıyor ama sürekli ıkınıyor. Kucağıma alıyorum çıksın diye çıkaramıyor. Sabah 6 ya kadar böyle gündüz 10 dk öğlen uyusun diye kucağımda sallıyorum hafif uyuyor durduğum an uyanıyor. Üzülüyorum. Uykusuz kalması gelişimi açısından sıkıntı olur mu acaba? Siz gece gazını nasıl alıyorsunuz? Gündüz uykusu olmaması etkiler mi acaba gelişimini?