Yagizkerem valla benim düşüncem şu ki bu çocuklar büyüdüğünde artık erken ergen oluyorlarlar ne öptürecek ne sevdirecek ne yanında yatmak isteyecek oyüzden bana engel değil canı içinde olsun sağlıklı olsun huzurlu olsun ya odada uyuyordu bazen onu bile özlüyorum hemen bende yatıyordum hoş şimdi uyku hak getire 😂