Gzdsre istediğinizi yapın .. ama o kadar küçükken yapmayın diyorum.. el kadar bebekten ne çok şey bekliyosunz… bide çok terbiyesizsinz o yüzden sizin gibi biriyle tartışmak bile hataydı… yorumlara açık olun biraz. Doğruları görmezden gelmeye çalışmayın..