Merhaba sevgili anneler, bebeğim 47 günlük. Doğumdan beri anne sütü ile besleniyor. Son birkaç gündür emerken sinirleniyor memeye saldırıyor ve tüm gün emmek istiyor. Böyle olunca acaba doymuyor mu dedim. Sütüm çok fazla, sürekli sertleşiyor ve fazla süt geldiği için çoğu zaman da sağıyorum. Süt çok ama acaba doyurucu mu değil? Bebeğimin kilosu da 4,5 civarı doğum kilosu 2700 dü doktor 1. Ay kontrolünde kilo alımı iyi demişti. Sürekli emiyor ve bir türlü uykuya dalamıyor.Böyle bir durum yaşayan var mı?