Elam34 Anneler tatil planimiz var kizim yasina girecek gunes kremi alicam ama doktorumuz mustela onerdi biraz pahali geldi var mi sizin oneriniz memnun kaldiginiz makul fiyatli yuksek korumali bebek güneş kremi
madambovary Elam34 bende mustela kullanıyorum ve gerçekten de güzel başka marka hiç denemedim. Bu ara siveno yu duyuyorum içeriği doğal ve fiyatı da daha makul olarak bir bakın isterseniz.
Mommm44 Elam34 güneş kremi kullanmıyorum ben 4 aylık kızım ne önemi var ki şapka taksam yeterli gelmez mi
Elam34 madambovary teşekkür ederim bakayim hemen peki hangi büyüklükte aldiniz 100 ml alsam yeterli olur mu acaba açıldıktan sonra 12 ay kullanim suresi varmis seneye kullanamaz bu yil icin ne kadar yeterli bilemedim
Elam34 Mommm44 tatilde olmaz tabiki ciltleri cok hassas gunese maruz kalip güneş yanigi olursa sıkıntı olur normal zamanda ben de kullanmıyorum
Benanneyimanne Mommm44 6. Aydan sonda kullanılması gerekıyor zararl ışınlar yayıyor guneş ve bebek cıldı asırı hassas bır yapıya sahıp anında kızarıyor yanıyor. Ben gunluk kullanıyorum her dısarı cıktıgında
Ftmsrsln Elam34 aynen sprey şeklinde olan gayet güzel doktorumuz marka seçim konusunda bize bıraktı bizim kiz bi de açık tenli
Benanneyimanne Elam34 bıoderma kullanıyorum doktorumuz onu onerdı şampuan ve vucud kremıde onu kullanıyruz atopık asırı hassat cıldımız
Pelin55 Elam34 çocuklarımızla kendimize mustela kullanıyoruz onun dışında. Bir krem kullanamdik musteldan memnunuz