Kızlar kanamam hiç bitmeyince yine acile gittim ama kendi doktoruma değil devlete.
6+2 bebeğin kalp atışı yok, bu ultrason küçük yarın büyüğünde bakarız ona göre kürtaj yaparız dedi ama içim hiç rahat değil. Oğlumda da geç duymuştum hatta alttan baktılar duymak için.
Siz kaçıncı haftada duymuştunuz, ya da böyle bişey yaşayan var mı?