Ishakpasa sen mamayı almıyorsun doktor veriyor sana bi kutu denemen için eğer içerse o mamaya rapor yazıyor daha sonra eczanelerden ücretsiz alabiliyorsun , biz ilk evolvia kullnadık sevmedi hiç içmedi çocuk zayıflayınca arayıp mamasını değişmesini söyledim , yine aynı şekilde bi kutu verdi eğer içerse yeni mamaya rapor yazacak.