Sevgik Bebeğinizin odasını ne zaman ayirdiniz acaba?kızım 3 aylık 1 Ekim de iş başı yapacağım Ekim de odalarımızı da ayırmayı düşünüyorum suan yatak odasında küçük beşiğinde yatıyor odasındaki beşiğinde öğlenleri yatırıyorum bazı yorumlarda doğar doğmaz bile ayrı odada yattığını okudum ama gözümün önünde olduğunda için ayrı rahat ediyor 😊
Srpege Aselinannesi25 geceleri zor olmuyor mu sizin için kalkmak ya da sesini duymak nasıl yapıyorsunuz
CaganAlpinAnnesi Biz de 2.5 aylıkken ayırdık odasınınzaten yapmıştık, telsizi ile sesini hemen duyup kalkıyorum. diğer türlü yaz bebeği olduğu için kapı pencere açma meselesi oluyordu sıcaktan patlıyorduk 🤭bir sorun yaşamadık umarım da yaşamayız 🙏🏻
Sevgik Benimde yan odamda hemen ama emin olamıyorum küçük beşiği iş başı yapınca anneme götürcem m3cbur odaya geçicez alışırım sanırım bende 😍😂😂