Bizde 3 ay 20 günlüğüz 3 aylık olduğundan beri ara ara memeyi alırken huysuzlanıyordu kucağımda ayağa falan kalkıyordum öyle oyalayaraj veriyordum ama bugün gerçekten çok zorluk çıkarttı emme pozisyonuna aldığımda bile kafasını geri verip ağlamaya başladı gerçekten çok morelim bozuldu çok korkuyorum meme reddi yapıp almayacak diye