[silindi] ben sarılık yüzünden gittik 20 günlüktü tiroit değeri çok yüksek çıktı hemen ilaca başlattı çünkü çok önemli tiroit beyni etkiliyor sonra her ay endokirine gidip kan testi veriyoruz 1 yaşına giricek sonuçları hep güzel çıktı hatta biraktiricakti ne olur ne olmaz devam edelim dedi birdaha ki ay gidicez 1 yaşında ultrason cekilicek dedi ona göre ilaca karar vericek hıc korkmayın ilacı kullandınız sürece hicbir sıkıntı olmaz