Tugbaa58 Kızlar aranızda karadut özü kullanan var mı 13 aylık kızım iştahsız olduğu için aldırdım bugün eşime inşallah işe yarar. Kullanıp memnun kalan var mı aranızda ne şekilde vermem lazım kızıma
Hilalrecepp Tugbaa58 benim de bebeğim 1yaşına girdi.Sabahtan beri 1yumurtayla duruyor.İşe yarıyorsa ben de edineyim
-erCansu- Tugbaa58 sulandırıp meyve suyu yapıyorum yogurduna katıyorum bazende kaşıkla veriyorum çok seviyor ben balık yağı ve karadut kullandığım için hangisi iştahını açtı bilemiyorum ama her türlü çok faydalı
Ayseee27 Tugbaa58 bende bugün instagramdan sipariş ettm siz nerden aldınız benim kızımda 13 aylık aşırı iştahsız kendisi bişey yemiyor. Emziriyor musnz mama mı ? Kilo sorunumuz var bizim
Vyildz Tugbaa58 organik saf karadut özü iştah açıyor canım ben kızıma 7bucuk ayından beri kullanıyorum maşallah diş döneminde almıştım hiç bişey yemiyordu meyvesuyu olarak verdim etkisini gördüm her sabah meyvesuyu olarak içer
Tugbaa58 Ayseee27 aktardan aldık canım emiyor Vyildz bende meyvesuyu gibi veriyim o zaman canım saol Mom987 ne gibi faydası var canım pek bilgim yok
Ebrutoprk Tugbaa58 bende sürekli kullanıyorum çok faydalı iştah da açıyor ben sulandırıp veriyorum kahvaltısından sonra meyve suyu gibi çok seviyor trendyoldan alıyorum köyceğiz diye marka da çok güzel bir bak derim