Yine bir uyku postu ve ben 😅 çözemiyorum neden böyle sabit bir şekilde uyumaz bebekler yada bir tek benimki mi böyle kucağımda da olsa yatağında da olsa uykuya geçerken eller ayaklar hiç durmuyor bisiklet sürer gibi çırpınıyor onlar bi dursa uyuyacak 😅 sakinleşemediği için mi böyle acaba bilen var mı