Tugba_26 hiç bir şey olmaz aynı şekilde benimde bebeğim . Doktoruma hatta diyetisyene gitmek istiyorum doğum kilolarından kurtulmak İçin dedim bebeğin gelişimi gayet iyi gidiyor şu anda gitme sütünü etkiler dedi. Ne yapalım yani anne sütü alan bebeği diyetimi sokalım? Mama versek hadi kontrolsüz verdik diye suçu kendimizde arayalım ama anne sütü bu çekiyor, çektiğini içiyor. Hareketlenince zayıflar zaten. Sen çocuğun ayını sorana 7 aylık de o zaman kilolu demezler nazarada gelmez ben öyle yapıyorum 😀