Deniz92 Kızlar bebeğimin dışkısında beyaz renkte yoğurt kesiği gibi şeyler var. Neden böyle oldu şaşkınım. Hem emziriyorum hem de mama takviyesi yapıyordum. 5 aylık. Daha önce hiç olmamıştı çok korktum😔 bilen varsa yazsın lütfen😔
Ysg0 Deniz92 sindirilmemiş süt diye biliyorum ben, yediklerimizden kaynaklı amq herhangi bir zararı olduğunu düşünmüyorum 🙏🏻😊 içinizin rahat etmesi için kontrole gittiğiniz zaman sorabilirsiniz 😊
Betim Deniz92 sütünüz yağlı ve kaliteli demek ki ☺️Bebek sindirememiş ☺️☺️Ayrıca mukus harici yüzde kızarıklık kuruma vs var mı, gürültülü kaka yapma
Deniz92 Minikcik öyle mi ilk defa görünce korktum ben. Doktora hiç söylediniz mi siz acaba neden oluyormuş
Minikcik Her gittiğimiz de bezini açar doktor kötü bisey olsa söylerdi diye düşünüyorum. Iyi beslendiğini sindirdigini söylemişti sorduğumda.
burcina Biz daha 1 aylığız. Benim kızımdada mukus vardı kakasında. Doktorumuz vücudu bişeye reaksiyon göstermiş alerjik bir durum bu dedi. Şimdi testler yapılıyor neye alerjisi olduğunu bulmak için. Belki sizinde öyle birşeydir.
Minikcik Genelde oluyo kakasi ama hep taneli gibi bazen büyük yogurt gibi bazen küçük susam gibi. Kanlı köyü renkli olmadığı sürece sıkıntı olmaz demişti. Ama ayına gore sizinki normalmodir bilemedim yine de sormak lazım doktora
-erCansu- Deniz92 6. Ayına kadar öyle yaptı canım ek gıdaya geçtiğinde düzeldi ona ek mukus köpüklü kaka oluyordu ama kan görmedikçe pek önemi yok dediler bir çok doktora götürmüştüm