Gin harley son aldığı topuna “yeter” ismini koydu. ilk topunun ismi “quaresma” İsimleri genelde kendisi seçiyor, benim önerdiklerimi beğenmiyor.
harley eylulmin bizimde amigurumi tavşanı var sütlaç koydum daha küçük ama hep sütlaç diye veriyorum 😄 fili ve bebekleride var hep amigurumi ama onlara isim bulamadım
harley Gin benimki küçük daha fakat ben hep isim koyardım önceden beri jülide diye ördeğim bile vardı😄 benimkide sever isim koymayı umarım sizinkilerde fena değilmiş☺
harley Mom356 ay çok hoşuma gider böyle şeyler ya😄 evcil hayvanlarıma da koyardım böylee 2 tane muhabbet kuşum vardı biri cafer biri şakir🤗
leynanin_pembemantosuu harley ay oyuncaklqrımıza değilde kuzenim 2 ördek almış canlı biri sarı biri kara kara olana faik sarı olana safiye ismini koymuş beri aradı diyorki kuzi faik ayağını sakatladı sanırım gel veterinede götürelim mal gibi kaldım dedim faik ne kim 🤦🏻♀️😂🤪
harley leynanin_pembemantosuu hahha büyükbabamın babasının ismi aladdin di bi kuşumuz vardı aloş diye büyükbabam şok geçirmişti
Gin harley ayıcık bombo, miço, karamel ve ponpon’umuz da var😹 ayıcıklara isim verirken hiç uğraşmamış çizgi filmden kopyala yapıştır😹 Severler severler, onlar için oyuncak değil sadece bunlar.😹
harley Deletedmom4440 hahaha🤗 çok iyi bizimde filimiz var 2 tane biri büyük biri küçük isimlerini ne koysam acaba
harley Gin bi tane büyük fil uyku arkadaşı bi tane küçük fil amigurumi oyuncakları var isimlerini ne koysam acaba