Sebis3232 Ne uyuyo ne duruyo hâlâ gaz damlaları kullanmama rağmen ben tükendim artık nolur biri bisey desin bu lanet ataktan mi bitince gecicek mi
mombeto Sebis3232 o da bitiyor ama sonra başkaları başlıyor sonra yine bitiyor yine başlıyor sonra ne mi oluyor sen alışmaya başlıyorsun🌹
Keremalim Sebis3232 Valla cnm 6 aylik oldu oğlum simdide diş sıkıntımız başladı ataktan sonra tam gaz devam yani ama alisiysn😊
Sebis3232 mombeto hiç biri bu kadar uzun süremez heralde 20 gündür berbatiz 4 ay 15 günlük ve hâlâ bitmedi 😣😣😣😣
Sebis3232 AseLBebek26 aynı canım gündüz de yarim saatlik toplasan 2 saat uyumuyo uyanik olduğu surecte işkence hep miz miz