mirayybebek kızlar 11aylık kızımın 3 tane birde yukarıda. 2 diş altan ise bir kesin ikide olabilir tam göremedim cıktı😍 beyaz inci görünüyor 🥳🥳
kahvekokusuu mirayybebek nasil yani hepsi bir anda mi anlayamadim da🤔 hayirli olsun bu arada benim oglum da 10 aylikken alttan bi tane cikti 11 aylik oldu halen tek dis var gerisi gelmedi
iki_prens_annesi kahvekokusuu bazi bebeler alttaki ve ustteki disleri birden cikarabiliyo bnmkide oleydi birden alttan ustten cikmaya basladilr en cok gec cikan kopek disi oluyo veya azi disler cikar sizinde zamnla gec dis iyi derler ☺
mirayybebek kahvekokusuu bazı bebeklerin hepsi bir bazılarınki tek tek cıkarmıs canım usten ıkı dis patladı altaki tamamen cıktı