Adaylin Kızlar 2 ay önce doğum yaptım sağ tarafım dümdüz ama sol tarafimin bı kısmını elledigim zaman elime sertlik geliyor ara ara da o kisim yaniyor normal mi sizce
Betim Adaylin 10 ay oldu nerdeyse daha iki gün önce dikiş yerim sızlıyordu sertleşiyor da . Normal mi bilmiyorum
Minigimm1 Adaylin benimde öyleydi ama ne zaman geçtiğini bilmiyorum 16 ay oldu doğum yapalı, bana dikiş başlama yeri demişlerdi
littlemomylife Adaylin benimde dikiş yerimin bi kısmı sert bi şerit şekilde ben önemsememiştim ama önemsemeli miyim