Betul00 valla ekmeği tatlıyı kes. Yemeklerin suyunu yeme ve 8 kasıktan fazla alma. Ara öğünsüz asla kalma ve bu kesinlikle sıvı olsun. Kuruyemisi de daha azaltmak gerekli çünkü. En çokta kilolu olan bölgeye ( benim göbek😂 ) biberiye yagi sürüp sar. Yağları parçalayıp wc çıktığında fark ediyorsun. En az 3 litre su tüket. Yemeklerini kesinlikle saatli ye. Tüm salçalı olan yemeklere de zerdeçal ekle. Sonra bak nasılda gidiyor. 💪