Meral65 Merhabalar. Üç gündür iştahsızlık ve yorgunluk var bende ilk gün aşırı bel ağrısı ishalde vardı korona olmuş olabilir miyim yarın hastaneye gidecem merak ediyorum geçirenlerde ne tür belirti oldu
Bal_yanak Meral65 bence hiç bekletmeden test yaptır bende bugün test yaptırdım biraz önce aradılar pozitif diye ve şuan tek şikayetim koku alamıyorum 😔