Merhaba çok kötüyüm lütfen fikirlerinize ihtiyacım var 3 aylık bebeğim var uzanıyor bana bakıp gülüyordu beni kucağına al diye mız mızlanıyordu daha sonrasında kollarını yanlara doğru kasıp morarırcasina ağladı kucağıma hemen aldım ve sustu 3 4 defa midesinden gaz çıkardı ve hiç bir şey olmamış gibi gülmeye devam etti etrafına bakındı ama ben çok korktum aklımı oynayacaktır çevremde kiler normal diyor 2 aylıkken de böyle bir durum oldu biz tükürüğü boğazında kalmıştır ağlama krizi diye düşündük sizce normal mi başına böyle bir şey gelen var mı