Kizlar bebegimi dogum yaptim 72 kilo ile 59 a dustum lohusalik sendromu gecirdigim icin ilac ictim mecbur 75 e ciktim aynaya bakmak istemiyorun kendimi cok cirkin buluyorm hic bir kiyafetim olmuyor 2 sene olcak dogum yapali veremedim deli gibi acikiyorum ben nasil kilo vercem kizlar yaa valla agliyorum artik