UrasssMom Merhaba arkadaşlar. Next giyim firmasının internet sitesinden alışveriş yapan var mı acaba? İşleyiş hakkında bilgi verebilir misiniz? 🥰
Mom544154 UrasssMom bi bayan anlatmıştı. Ürünleri aldıktan sonra yuzde yirmi vergi istiyorlarmış. Onaylayınca ürünleri gönderiyorlarmış
ipekkizz UrasssMom ben yapıyorum sürekli aldıgım bir bayan var eger elinde ürün varsa hemen kargo yapıyor ama beğendiğiniz ürünü getirtiyorsa 15 günü buluyor. Fiyatlara gümrük dahil oluyor benim aldıgım bayanda ☺️
ipekkizz UrasssMom bu arada kendi sitesi yok yurtdışı getirtip satan arkadaş var onlardan alısveriş yapabilirsiniz instagramda 🌸
Mom544154 UrasssMom 15 günü buluyormuş sanırım. Next yazıp aratın bi isterseniz. Vardı alanlar konu açanlar