Sevgili Anneler;
Hamileliğimin son haftasına kadar hiç çatlamadım. Ama son haftasinda kasık bölgesinde ve hatta vajina tam üstünde çatlaklarım oldu. Hamileliğimi öğrendiğim 6.haftadan itibaren o kadar kremler ve yağlar kullanıp dikkat etmeme rağmen çatladım. Doktorum bunun anneden genetik olduğunu ifade etti. Malesef annem de çatlamış. Hemde aynı benim gibi. Şimdi aşırı üzülüyorum. Bu çatlaklar için ne yapabilirim? Doğum yapalı 25 gün oldu. Bir önerisi olan var mı?