Sevgili anneler;
23 Mayısta normal doğum yaptım. Doğum sonrası hemoroid problemi ile uğraştığım için korse kullanmak beni çok zorladı. Takamadım. Annemler karnımın kalabileceğini ve sürekli korseyi takmam gerektiğini söylüyorlar. Korse takmalı mıyım? Bu doğru mudur?