Sezeryanla doğum yaptım, on günlükken komtrole gittim rahmim toparlanmış herşey yolundaydı. 39 gün boyunca kanama sürdü bitti sandım, 2günsnra tekrar başladı doktor dediki adet oluyorsun 9 gün sürdü buda. Bitti sandım bi kaç gün snra kahve rengi leke gelmeye başladı. Bu kadar uzun süren varmı? Pandemiden ve bebeğim küçük oldugundan muayeneye gidemedim henüz