Smyye20 7 aylık bebeğim var corbalarina bebek salçası yaptım kapya biberden ama Bn bile beğenmiyorum çorbanın tadını ve salcadan olduğunu düşünüyorum yok mu normal salca kullanan bisey olur mu aceba kullansam
mina00 Smyye20 benımkı 9 ay 17 gunluk bır ıkı kez kullandım bı sorun olmadı tabı bebekten bebege degısır
Defne4420 Smyye20 canım ben abartmadan 6 aydan beri salça veriyorum bebeğime. Az az katabilirsin doğal salçayı ya da kendi domates sosunu kullanabilirsin hiçbişeycik olmaz 🥰 sadece domatesin pişik yapıp yapmadgını kontrol et o kadar
maestro Smyye20 normal salçada tuz ve koruyucu olduğu için önerilmiyo. bebek domates salçaları var aslında onlardan koyabilirsiniz.