Kesinlikle Neval Yaman o kadar iyi bir doktor ki 3 ay önce Doğum yaptım bende çok ilgili nst ye girdiğimizde bile hemşire doktorumuzun Neval hoca olduğunu öğrenince siz biraz daha kalın nst de deyip hemen çıkarmıyor oğlumuzun küvez durumu oldu kontrolümüzde falan sordu nasıl oldu diye ilk doğumunuzsa normalde olsa sezaryen de olsa fiyat aynı demişlerdi bize arayıp Bilgi alabilirsiniz