Yica Alminakaanucak bende yatmadım hemen kalktım. Benim yanımda kimse yok her işimi kendim yapıyorum. İnşallah bende de iz kalmaz
[silindi] Prens_annesii4535 korse olmadan kimildayamadim bile doğum sonrası nerdeyse bir ayim yoğun geçti kuzum bizim üç kez yoğun bakıma alındı bebeğim