Geçtiğimiz hafta bebeğimin eli yandı önceki postumdada görebilirsiniz iyileşmeye başladığı için bugün hastaneye götürdüm doktor eline bakar bakmaz greft olması gerekiyo dedi çok korkuyorum Allah korusun küçücük bedeniyle anesteziyi kaldıramazsa diye ankarada yaşıyorum cumartesi istanbula gidip ordaki doktorlarada göstericem bi inşAllah böyle bişeye gerek kalmaz iz kalsın o önemli değilde ne biliyim ya Allah korusun ya kaybedersem çok korkuyorum