Tugcece Baldantatli aynen 3 ayinda yaptırmayı düşünüyorum hepsini eşim polis memuru o yüzden pek evde bulunmuyor 2 ay aşısı için ailemi yanıma çağırdım inşallah beklenen ateş olmaz. Süt alerjisi yok aynen arkadaşımda süt alerjisi vardı kızı 20 aylık oldu öyle yaptiracakti.
Baldantatli Mrvadn kakada mukus devam etti cocuk uyumadi yuzu puturlu oldu gibi ki annesi asiri dikkat ediyordu kendi beskenmesine o yuzden baska dr a da goturdu
Kinginthenorth Can21 menenjit aşısı için geç kalmadınız doktorunuz size bir takvim oluşturur. Ama rotanın belli bir süres var sanırım onu geçmiş olabilirsiniz yine de geç olmadan doktorunuza danışın. 4. Ve 6. Ayşarda da yapılabiliyor sanırım rota.
MeteNaz Erdemvenannesi iki türlüde alabiliyorsunuz biz doktorun hastanesinden aldık ve 550 TL gibi bir fiyat ödedik. Bexsero aşısının ilk dozunu olduk ve bu aşı biraz ağır ateş halsizlik huysuzluk bacakta ağrı yaptı inşallah diğer dozlar yapmaz. İlk dozumuzu 5 aylıkken olduk ne kadar erken o kadar iyiymiş bilseydim 3. Ayda başlatırdım
BarlasMomm Erdemvenannesi hastane de bulunuyor aşılar. Eczaneden almaniza gerek yok bide eczaneden alinca 2 saat icinde vurdurmk gerekiyor
Prenses-annesi1 Erdemvenannesi bexsero ve nimenrix yapılıyor bizim doktorumuzda var gidince o yapıyor eczaneden alıp gitmiyoruz bugün nimenrixin 2. Dozu olucak bizede
Baldantatli Baldantatli he bide bugun ozel dr a gititm goturdum benimkini 1 yasindan sonra baslanilan men3njit asilari icin 3 doz bexero bir doz nimerix yapiliyormus oyke dedi