Bebegimin karni cok tuhaf duruyo yanlara dogru şiş cıkıntılı bildiginz kurbaga karnı internetten baktim raşitizim diye bir hastlaik çıkıyor cok korktum simdi 1ay 38 günlük randevu alip doktora goturcem cok korkuyorum ya kötü bir şey cikarsa varmi benim gibi böyle belietiler yasayan kakasini gunde 1 defa yapıyor oda cok zor ikına çığlık çığlığa yapıyor 😔😔