Muratinannesiiii Kızlar oglumda inek sütü alerjisi vardı.keci sütlü mama aldık o huzursuzluğu yüzünu vücudu tamamen kaplayan o sivilce gbi olan şeyler gitti. Ama kakası yeşil sizce bu alerji belirtisi mi vermeye devam etmeli miym
Vildan2334 Muratinannesiiii bizde mamayla besliyoruz yeşil kaka oluyor bizde de normal diye biliyorum