Cesuralp Kendiniz kendinizin doktoru olmuşsunuz maşallah 🙋♀️.
Şahsen o kadar erken başlamayı doğrı bulmuyorum 180 güünü tamamlamış olmalı bence bebek.
2.Hadi başladınız diyelim meyve ile başlamak kesinlikle yanlış. Hereksin mutlaka tatşı yatkınlığı vardır, sebze ile başlamayı doğru buluyorum şahsi fikrim ki ben öyle yaptım