Merhaba güzel anneler 🌹
Size nacizane bı sorum olucak oğlum 2.600 doğdu şuan tam 4 aylık anne sütü veriyorum ve 7.5 kilo oldu ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum ama bazıları erken dio ben yavaş yavaş meyve falan tattirmaya başladım zaten ama çorba falan verebilir miyim yada neler vermeliyim püre tarzında falan tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum 🌺🌺