Kızlar her emzirmeden sonra fazlaca büyük çiş yapıyor bağırsaklarının sesini duyuyorum . Çok gaz çıkarıyor bebeğim üşütmüştü birkaç gün önce öksürüyordu hapşırıyordu arabada üşüttü yavrum son 3 -4 gündür her emzirmeden sonra b çiş yapıyor çişli sayısını takip edemiyorum büyük çilinden çünkü günde 8-9 kere büyük çiş yapıyor başına gelen var mı? Doktorumuz çok uzakta olduğundan ve ulaşım zorluğundan heleki covidden pek dışarı çıkamıyoruz ilgili hastane 1 saatlik uzaklıkta hemen hemen . Normal mi değil mi bilemedim 3 aylığız