Kızım 3 aylık oldu. Azcık oynuyoruz biraz gırpalıyorum oynarken hemencicik hıçlırık tutuyor 🙈 sizde de böyle oluyor mu? Sürekli mama vermek zorunda kalıyorum hıçkırığı geçsin diye. Başka yöntem keşfeden varmı? Doktorun birinden 1 damla suya 1 damla limon duydum deneyen oldu mu 🤔