Babybboy Oğlum 18.ayina yeni girdi baba,meme,mama ve tanıdığı hayvanların seslerini çıkarabiliyor. Anne kelimesi henüz-aye olarak çıkıyor. Kitaplar,kartlar ve sürekli konuşuyorum. Kıyaslama hiç bi zaman yapmadım hic bi konuda sadece merak ettiğim için soruyorum. Bebekleriniz neler söylüyor? Nasıl bir yol izliyorsunuz?
Metehandursun Babybboy benim oğlumda 18 aylık fazla kelimesi yok anne baba dede mama meme bazı hayvan sesleri bende kartlar gösteriyorum oyun oynuyoruz kitap okuyorum tv yok ama konuşmada yok ne yapacağım bilmiyorum inşallah konuşmaya başlarlar
miniktosbagam Babybboy 18.5 aylık oğlum mama meme baba dede nine diyor, hayvan seslerini taklit ediyor anneyi de neenne şeklinde söylüyor. Dil gelişimi konusunda elimden geleni yapıyorum ve ne zaman konuşacak diye sabırsızlıkla bekliyorum🤗
Lilyum10 Bende bi anda açılacaklar. Bende sürekli kelime söylüyorum sürekli konusuyorum . Bence suan hafızaya atıyolat bi anda baslayacaklar. Bizde baba dede var sadece 15 ay
Ygz30 Bizde 19 a girdik.Babişim der babişah.Baba,dede,dedesi,dayisi,attı,gel,hade,bitti,ayşeeee,parmağını sallar ayır der.Parmağını kaldırıp saat diyemio saaa dio.Abla bunalrı diyor.Ama parmak emer