Mrhaba arkadaşlar,buz lajere gidiyorum,size sormak istediğim bı kaç şey var,seansına girenler arada değişiyor,ve hepsi farklı yerlere atış yapıyor,mesela tüm yüze gidiyorum,burun üstüne yanlarına,burun içine,kas ortasna ,vs atış oluyor mu olmuyor mu? Senasa giren bayanın biri atıyorsa diğeri atmıyor,bugün ki seansına girn bayan kas oratsina,burun içine, saç kas diblerine atmıyoruz..sinire yakın yerlere,yada duyu organlarin olduğu bölgelere atış yapmıyorum dedi,zarar verebilecegini ima etti..bende ,diğer seansimia girenlerin attığını söyledim,neden hepiniz farklı atış yapiyrusnuz dedim. bilmiyorum dedi .bu nasıl oluyor ?kafam çok karıştı…birde anestezi kremi aldım etkili olurmu ?