Ayazinannesiseyda Merhaba arkadaşlar, sıfır mamajoo çiftli süt sağma nskinesi buldum +150 TL ye kullanan var mı alayım mı sizce
Ayazinannesiseyda Nurhayat teşekkür ederim bende kiwi vardı ağız kısmı çok küçük sanki yara oldu bir de çiftli olursa zamandan kazanırım diye düşündüm
Nurhayat Ayazinannesiseyda kesinlikle zamandan kazanırsınız yapabilme imkanınız varsa eğer emzirirken de sağım yapın çünkü emzirirken daha fazla süt geliyor ben genelde o şekilde kullandım normal sagimin 2 katı süt geldi her seferinde
Ayazinannesiseyda Nurhayat ben emziremiyorum bebeğim ısırıyor 😰 çok kötü oldu kan akiyor mecbur sağım yaparak veriyorum tam iyileşince venreyi denicem inşallah alışır tekrar