Anneler merhabaaaa🤗🤗
Oğlum 22 aylık oldu çok şükür 😂
Gün içinde neler yapıyoruz onu konuşalım istedim..
Ne gibi etkinlikler yapıyoruz gelişimine nasıl destek oluyoruz konuşalım.
Ben başlıyorum..
Puzzle
kitap okuma
boyama
top
zeka kartları
etkinlik kitapları ile çalışma
arabalar ile oynama vs.
Bol bom konuşuyorum tabi bir de.
Balkondan bakıyoruz kuş kedi vs😂😂
Ya da dışarı çıkıyoruz geziyoruz bazen de park 😂
Ama buna rağmen ben akşamüzeri tv açınca(oğlum bakmıyor dizi izliyorum) kendi haline bırakınca sanki ilgisiz kalıyor gibi geliyor ama sizde benim gibi misiniz yoksa sürekli oyun halinde mi geçiyor.
Hala deliksiz uykularımız maalesef yok o yüzden dönem dönem yoruluyorum gün içinde🥺🥺
Hadi şimdi sizi dinliyorum.