Kızlar yaklaşık 1 aydır beni süründüren ağlatan, migren ağrımın hiç geçmemesine sebep olan bir mama reddi yaşıyorduk. 4.ay atağı dediler uyku gerilemesi dediler nafile 😂 oğlum bütün atakları iştahsızlık olarak yaşıyor. Beslenmeye tepki olarak doğmuş çocuk resmen 😂 artık öyle bir halde geldik ki 10cc 20cc çekip bağırıyordu ağlıyordu eliyle biberonu itiyordu falan. Gündüzleri bile uykusunda beslemeye başlamıştım. Amaaa
5 aylık olmasına az bir zaman kala hepsi geçti çok şükür. Artık biberonu görünce çılgınlar gibi ağlamıyor çok şükür 😂 içtiği mama miktarı da arttı şükürler olsun. Yani biliyorum şu an bu durumun içindeyken hiç geçmeyecek gibi geliyor. Bana öyle gelirdi, asla yemeyecek diyordum ama geçiyor.
Bunun bir kötü tarafı oldu tabi, 4 gün sonra 5 aylık olacak bu süreçte sadece 200 gram almış 🤦🏻♀️ gerçi ben zayıflamış olduğunu düşünüyordum ama şükür o duruma gelmemişiz, uykusunda beslememin etkisi var diye düşünüyorum.
Umarım sizler bizim kadar uzun yaşamazsınız bu beslenme reddini 💕