Bi post açmıştım emerek uyuyan bebeğim için nasıl emzirmeden uyutabilirim diye. Gelen yorumlardan sonra kafamda tasarlayıp dünden beri 8 aylık bebeğime uyku eğitimi veriyorum. Öncelikte tamamen uykusunun gelmesini bekliyorum. Uyku saatlerini yarım saat 45 dakika kadar ileri attım ki iyice uykusu gelsin diye. Uyumadan yarım saat önce emziriyorum ve uyku zamanında oğlumun odasına geçiyoruz yatağına yatırıyorum şuan için yatakta durmaktan çok memnun değil ağladıkça kucağıma alıp bir iki tur atıp sakinleştiriyorum ve tekrar yatağına bırakıyorum yine ağlarsa yine aynı işlemi uyguluyorum. Sandığımdan daha kolay oldu açıkçası dün ilk memesiz uyutmaya çalışmam 1 saat sürdü ama pes etmedim sonraki uyutmalarda süre 5 dakikaya bile indi. Gerçekten artık yorulmuyorum çünkü emerek uyuduğu zamanlarda nerdeyse 1 saat boyunca emzirmek zorunda kalıyodum hem sinirlerim yıpranıyodu hem de çok yoruluyodum ama artık dediğim gibi 5 dakikada uykuya geçmeye başladı çok mutlu ve çok zinde hissediyorum yardımcı olanlardan Allah razı olsun 😊